اتاق اصناف کلاردشت شفاف سازی کند!!/بازار بهاره یا بازار دائمی ؟؟

سه شنبه, 28 فروردين 1403 ساعت 10:45 نوشته شده توسط  محمد شاه بهرامی اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

اسفند سال ۱۴۰۲ بود که برخلاف رضایت بازاریان و با اصرار و پیگیری های اتاق اصناف شهرستان کلاردشت ، بازار بهاره در جنب جمعه بازار کلاردشت برقرار شد!! طبق مصوبات مربوطه این بازار باید بعد از ۲۰ روز جمع آوری می شد ، اما تا کنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است!! گویا برخلاف مصوبه و با هماهنگی اتاق اصناف فروشگاه دائمی در این مکان برقرار شده و ادامه می یابد!! باید دید واحد سد معبر شهرداری کلاردشت که پیش از این مخالف برقراری بازار در این مکان بود، همچنان بر جمع آوری این بازار تاکید دارد یا اینکه شهرداری از موضع خود کوتاه آمده است!!

جا دارد اتاق اصناف شهرستان کلاردشت درآمد حاصله از این بازار را نیز شفاف اعلام نماید!!

همچنین با توجه به نارضایتی مردم کلاردشت از تفاوت قیمت های اقلام ضروری با شهرستان های همجوار اتاق اصناف شفاف سازی نمایید، چه راهکاری برای حل این مشکل با همکاری سایر ارگان های دخیل دارد!!

گویا اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف کلاردشت که در زمان برگزاری انتخابات با شعار تغییر و عدالت موفق به کسب آرای لازم شدند ، وظایف اصلی خود را نیز فراموش کرده اند!!!

آقایان شفاف سازی کنند شاید ما اشتباه می کنیم!!

چرا قیمت های اقلام ضروری و مصرفی در شهرستان کلاردشت با شهرستان های اطراف تفاوت فاحشی دارد؟؟؟

کلارنا آمادگی انتشار پاسخ مسؤلین مربوطه در این خصوص دارد.

 #پایش  #پیگیری  #پاسخ

کلارنا - محمد شاه بهرامی

خواندن 18 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1189
محتوای بیشتر در این بخش: « نیم نگاهی به حواشی انتخابات